Haha sjukt rolig Intevju med Shia

Haha sitter och läser Shia Labeouf fan blogg,så jävla rolig intevju!
Han hade en intevju med PLAYBOY där han förklarar detaljerat hur hans första gång var och när han förlorade oskulden.
Så himla rolig.
http://innerjoejoe.files.wordpress.com/2007/11/shia-labeouf-banana-break-05.jpg

PLAYBOY: När gjorde du det för första gången?
LABEOUF: Jag var 18år. Den natten var faktiskt ganska hysterisk. Av någon anledning försökte jag föreställa en man som hade gjort det många gånger förr. Jag berättade aldrig för tjejen att jag var oskuld. Jag var liksom "Oroa dig inte, babe. Jag ska ta hand om dig inatt." Och ju mer sex vi hade, ju mer bekvämmare kändes det. Fast jag var ändå helt skakig och nervös under hela akten. 

PLAYBOY: Vad hände sen?
LABEOUF: Hon kom upp till mitt hotellrum i Montreal, och jag betedde mig som om jag vore värsta hingsten. Jag var liksom typ, "Oh yeah, lägg dig ner där" Och hon gick och la sig på sängen. Att klä av sig naken framför någon kändes väldigt konstigt. Det var första gången jag var naken i dagsljus, framför en tjej, utan någonstans att gömma sig. Det var som.. BOOM här är jag! Det var väldigt pinsamt.

PLAYBOY: Hur gick det?
LABEOUF: Det tog inte lång tid innan det blev ganska uppenbart att jag inte visste vad fan jag höll på med. 
Hon måste ha förstått det ganska snabbt, även fast hon inte påpekade det. Jag kommer ihåg att jag lade henne ner på sängen och sedan lade jag en kudde under hennes höfter, för att det hade jag sett i en porrfilm. Jag visste inte varför dom gjorde så, jag antog bara att man lägger kudden under hennes höfter för att göra det enklare för sig själv. När man fyllt 18 år, kretsar nästan allting över att förlora oskulden. Iallafall, jag lade ner henne på kudden, vilket fick henne att hamna i någon konstig vinkel så jag kunde inte komma in i henne ordentligt. Jag var inte någon naturbegåvning som kan klara av vad som helst, som någon superhjälte, och upperbarligen var det inte heller rätt 'move' att göra. Jag kunde inte få in min k*k rätt, eller den gled liksom bara ut hela tiden. Som tur var så slutade det med att hon blev min flickvän, i 3 år, så vi hade gott om tid att träna. Vi hade väldigt mycket sex och vi läste Kama Sutra tillsammans, och gjorde dom vildaste sakerna, sånt som man gör när man är 18 och förstår hur man har sex med alla fyra fötterna på jorden, eller nåt sånt skit. Ju mer sex man har, desto mer lär man sig om vad som funkar och inte funkar. Det bästa sexet är när man kan vara sig själv och prova på nya saker.

PLAYBOY: Som vadå?
LABEOUF: Som att leka med tempot.

PLAYBOY: Du menar som att växla mellan snabbt och lugnt sex?
LABEOUF: Kanske. Eller vad sägs som extralugnt sex? Liksom bara vara inne i henne. Och sedan höja tempot rejält och bara 'pumpa på'  Själva hemligheten är att vara öppen för förslag och exprimentera och skapa en egen atmosfär som är trygg och vacker. Förtroende är väldigt viktig i sådana situationer.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: tack det var snällt av dig ^^,

2009-08-14 @ 03:09:36
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, han är en sån hunk!!

2009-08-14 @ 11:59:07
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: siri

hehe ;) vad fin blogg du hr :)

2009-08-14 @ 12:55:17
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0