Hjälp Med Namnteckning.

Ni måste hjälpa mig!
Har massa papper jag ska skriva på till skolan,men jag har ingen egen namnteckning!
När jag försöker skriva min ser den bara kladdig ut och allmänt cp.
Så skulle ni typ va skiit gulliga och tipsa mig vad man kan göra?
Helst innan Tisdag,måste va inne då!
Sen om ni är extra söta,skicka in en bild till mig där ni skrivit mitt namn(Mikaela Åström) så jag blir inspererad.
Som tack lägger jag till den som gjorde den finast på bloglovin och länkar din blogg här :)
se det som en mini tävling.
Så skicka in nu,[email protected]

Kommentarer
Postat av: Wilma

SV: Haha jag tycker att det var en rolig tävling det här ! :D Men jag är inge vidare bra på det :P

2009-08-23 @ 08:11:16
URL: http://twifans.blogg.se/
Postat av: furran

Sv: Haha det var annorlunda men jag är gärna med. Skolan har inte börjat för mig än så min handstil är inte fin kan jag säga dig. Men jag kan skriva detg på ett papper och ta kort för scannern funkar inte. Man kan inte skriva det i paint annars eller? haha :)

2009-08-23 @ 13:22:38
URL: http://elinmariehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0