Modell-The Dream

Sitter och läser en tjejs blogg,hon är modell,sjukt fina bilder.
Hon tipsar en massa hur man blir modell och vad man ska göra för att bli en bra modell.
Har fått massa bra tips,några av dom visste jag redan genom Top Model,hehe.
Alltså min dröm är att bli modell,okej typ alla tjejer vill typ det?
Men jag skiter faktiskt i om andra vill bli det,this is my dream!
Jag vill bli det för att- jag älskar att stå framför kameran,blir inte alltid fin men what ever?
Bli sminkad på olika coola sätt,träffa nya människor. Framför allt så får man sjukt mkt bättre självförtroende.i need that.
Men så finns det ett litet mini problem,jag är så sjukt blyg!
Om jag inte hade varit blyg hade jag skickat in bilder för skit länge sen. Och jag vet inte vad jag ska göra för att få bort min blyghet.  ♥
http://emelia.files.wordpress.com/2007/09/cw-antm-renee-container_004355-761678-500x667.jpg 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träning träning och med det kommer färdighet.

2009-08-18 @ 10:55:52
URL: http://catharinamodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0