The Voice!

The Voice igår.
Drog in till stan vid 4 kanske,shoppade lite och gick runt,träffade Johanna sen,fy fan säger jag bara va länge sen!
Asså vart så jävla glad.
Vi gick typ till The Voice och ställde oss,Jessica och hennes kompis kom sen och hälsade.
Stog med Lina och Sofie också,sen kom massa andra från broängen.
Helt kaos på the voice måste jag säga,alla stod och knuffades och shit,så jag&sara gick ut på sidan istället.
Fast där vare lite kaos också faktiskt,en tjej hade ramlat ner från ett träd.
Sen börja det regna så vi drog,fick ett sms av Johanna senare på kvällen och sa att nån idiot hade slängt en syrgas bomb
i publiken,vilka idioter det finns!
Kom hem,åt lite middag snabbt och så gick vi och la oss o kolla på Im A Legend,love that movie!
Idag ska jag göra nada,asså har inge lust att hitta på något.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0