Två Dagar,ett inlägg



Älskar låten,den är bland annat på soundtracket av Sex Drive-se filmen.
Ska berätta lite kort om min gårdag och idag.
Igår slutade vi 15.55,så jävla sent?
Drog till centrum och kollade lite,hittade en tröja och en jacka jag vill ha.
Träffade Sara,två veckor sen vi träffades,dumma gymnasium!
Så vi satt och fikade,jag åt kladdkaka med glass och cola,hon drack bara en cola.
Satt och snacka om våra gymnasium,pinsamheter,killar och hennes gympa...så himla mysigt!
Kom hem,åt middag,tog en dusch och smörje in mig och la mig i sängen och såg dom nya filmerna av Wallander,så jävla bäst dom filmerna är asså!
Idag slutade vi runt 12 och det verkligen spööregna! hemskt,jag och Thess sprang till tåget,jag hade ljusa byxor också så man såg igenom,skit kul lixom.
Kom till tumba,och bussarna är så jävla dampiga,fick sitta en halvtimme och vänta på bussen om det inte hade regnat hade jag ju gått hem lixom.
satt med Robin,Jocke,Sonny,Cissi&Carro ett tag.
Haha juuuste omg det var värsta jävla dampiga kärringen i centrum idag,715 kom och parkerade typ,så bah kommer hon springades och bah slåår som fan på dörren och skricker till chaffören att inte åka så jävla nära kanten,hon var helt jävla röd i ansiktet,haha så gay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0