Min helg på saras landställe

Heeemma!
Har haft det helt underbart på Saras land.
Fredag: Åt pizza och så inan vi drog,skit kul i bilen var det,eller asså det är så kul att sitta och lyssna på saras familj,haha!
När vi kom fram bäddade vi och så i vår stuga. Gick ner till deras hus och drack te och åt Mozarella macka,yummie!
Bella fastnade sen under altanen så David fick gräva ett stort hål för att hon skulle komma ut,stackarn hon var livrädd.
Men vi fick ut henne till slut och då såg vi på tv,fanns inte så mycket att kolla på så jag&Sara gick in till oss och spela kort,men det blev inte så mycket kortspel för vi låg mest och smsa med Matte,haha ;)

Lördag: Idag vaknade vi av att saras familj,eller iaf jag. Gick upp och åt frulle,chillade lite i solen.
Juste det flög in en fladdermus i huset,den var skit liten utan vingarna,en svart liten plupp satt den där på väggen.
Sen börja den flygga och den flög nästan in i mig,skreck som fan och typ låg på golvet,haha!
Lurre sen,Tacopaj,snuskigt gott vare!
Sen drog Sara&Jag och badade,hoppade från klippor och fotade en massa,bilder kommer senare ikväll eller imorrn!
På vägen hem gick vi ut på en åker och fotade,fick jätte mycket utslag,våra ben var helt röda med typ små sår överallt,helt sjukt! Så ett tips,gå inte ut på en åker!
Hoppade studsmatta en stund,åt middag. Gick ut på promis med Bella på kvällen.
Kollade på Harry Potter Fången från Azkaban(?) sen med hennes family,jag avslöjade en ganska viktig sak i hela serien,haha dom vart inte så glada direkt.

Söndag: Vaknade,åt frulle och drog direkt till ett ställe där de har sin båt,åkte ut till ett badställe.
Jag och sara åkte badring,haha ni skulle ha sett oss,så jäävla kul!
Jag hade benen raakt upp i luften och mitt huvud nere i vattnet,Sara försöker få upp mig men lyckas inte.
Jag ramlar i,och hon med. Trodde jag skulle dö där.jag gjorde typ kullerbytta i vattnet,så sjukt läskigt!
Fick typ vatten in i röven för dt gjorde så jävla ont,sara fick skit ont i huvudet.
Sen låg vi där ett bra tag och bah dö garva.
Badade lite mer,åt kakor sen åkte vi hem. Åt glass på vägen hem också.
När vi kom hem började vi packa lite och börja se Madagaskar 2,åt lunch sen,kollade klart på filmen sen åkte vi hem.
Samma sak där,skit kul att lyssna på familjen Gerne,thihi.

That was my weekend.
Bilder kommer sen.

//M♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0