10/12-09

Inte så långt kvar tills julafton höreni ni (:
Idag är det Torsdag,betyder att imorrn är det fredag och det betyder att sen är det helg.
Idag började jag runt 11 så det var riiktigt naize,förutom att första lektionen jag hade var engelska och vi hade ett skiit svårt prov,nada kul asså,kände mig totalt misslyckad.
Vård och omsorg sen,sjuuukt tråkigt på hennes lektioner,höll på somna,prutt på det!
Matte sen och då hade vi test typ som va har haft varje dag nu,men hann inte med så mycket för brand alarmet gick igång så alla var tvungna att springa ut(var dessutom världens töntigaste signal) det var ap läskigt iaf,vi bah satt där så gick det igång,och jag bah tog alla mina böcker och försökte få tag i mimmis böcker och sprang!
Hahah,men sen gick vi in igen för det var inget typ.
Medicin sen,vi fick ett arbete att jobba med men vi drog till Tumba istället och kolla efter min outfit till nyår och köpte winerbröd(?) och julmust,satte oss vid en café och Jossan köpte en super duper god macka+det jobbar sickt snyggaste killen där,gaah!


Gud va fin du är!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0