2009 Lista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag såg Paramore live första gången,var på Midnattsvisningen av New Moon,började gymnasiet,var på min första bal,såg Chrsi Brown live,
2. Höll du några av dina nyårslöften? Tar inte det där med nyårslöften så seriöst,kanske ska börja?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Många faktiskt,min 'låsas morfars' bror och hans mamma och min gammel morfar dog också och en vän till oss.
5. Vilka länder besökte du? inga
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? nja venne riktigt,jo att Paramore ska komma tillbaka.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Har många minnen från det här året med mina vänner<3
8. Vad var din största framgång 2009? Gymnasiet?
9. Största misstaget? Jag vet inte,gör många misstag
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? nej
11. Bästa köpet? biljetten till konserten och biljetten till midnattsvisningen
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? fick två valpar
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Misguided Ghosts och säkert massa andra
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? olika för varje månad ärligt talat
16. Vad önskar du att du gjort mer? --
17. Vad önskar du att du gjort mindre? --
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj
19. Blev du kär i år? Ja
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl,The Hills,DHW,One Tree Hill
21. Bästa boken du läste i år? Alla Twilight-böcker
22. Största musikaliska upptäckten? Venne
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min underbara och fina kamera
25. Något du önskade dig men inte fick? nej jag fick faktiskt allt jag ville ha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? dagen jag fyllde år kom några från släkten och firade mig,gick ut och åt middag med vänner och såg på en film sen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? --
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? oj då,var ju emo förut så då vare ju bara Svaart,usch!
Nu gillar jag mer mode och har min egna stil.
29. Vad fick dig att må bra? mkt
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson ofc ;)
31. Vem saknade du?
32. De bästa nya människorna du träffade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0