Frredag!

Det är dags för fredagsmys,hoppas inte föräldrarna stör *nananan*
Började dagen med bild,hon redovisa något som var skit tråkigt,satt och twittrade på mobilen(nytt drog)!
Sen matte,sjukt booring men jag jobbade flitigt utan att gnäla(stolt!)
Sen lurre,lasange,yumm yumm åt massor. Snygga killar dessutom i matsalen som man kollar på ;)
Skulle ha haft arbetsmiljö och säkerhet men Pea var siick så vi satte oss i biblan och pluggade,jag och Martina var så duktigta,gjorde klart alla frågor som skulle vart inne i måndags typ,lolz!
Sen hade vi Vård och omsorg,några redovisade bara och så disskuterade vi,Britt Marie lätt oss gå tidigare så vi gick ner till stationen och tåg tåget.
Ikväll ska jag antagligen va med Becka&Sara och imrron ska jag och Sara kanske ha en photoshoot,naize!
Och på SÖndag ska jag på julmarknad med Mimmi,Jossan och Martina,så myyyysigt♥
3OH!3

Så sööta,Kolla Jeremy,aww!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0