Gömde!

Gaash jag har heelt glömmt bort att berätta om min helg!
I fredags slutade vi ju skolan,kom hem och gjorde inte så mycket,Sara kom sen och hon sov här,vi kollade först på Eurotrip men så fuckade tv:n så vi satt och snacka massor sen satte vi oss vid datan en stund. Men sen gick vi och la oss och snacka ett bra tag och sen somna vi,i Lördags vaknade vi runt 12,gick upp och åt frulle och kolla på Sagan Om ringen,Big looove!
Sen drog vi ut och hade snöbolls krig,sjuuukt kul,fy fan va vi garva!
Gick in sen och fortsatte kolla på filmen och när den va slut skulle hon hem. Jag och Felicia satt uppe sent och spela Sing Star.
Igår(Söndag) drog jag och Sara in till stan och shoppade,köpte en tröja och en tidning med Paramore posters och sånt :D byyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0