Hayley Williams Förebild!♥

Jag fattar inte riktigt min data är fan as seg,blir fan galen som fan!.......


Hayley Williams är fanimej min nya förebild,för hon är lixom inte alls som alla andra,hon är bara sig själv och står för det. Hon är kort,alltså ingen supermodell och hon har finnar precis som en annan utan att försöka dölja dem som andra(kändisar menar jag då)gör. Hon har grymast stil och passar i allt från spets klänningar till värsta rock stilen,kolla bara på bilden ovan hur söt som socker hon är? eller i BBBB videon!
Hon är alltid glad,asså jag menar ändå när hon är trött så har hon ett leende på läpparna.
Jag fattar inte att brudar,tonåringar har Paris Hilton,Kissie,Dessie och alla dom där fula och fejkade brudarna som förebilder?! Dom är bara äckliga och fejk,seriöst? Gillar säkert bara dom för deras utseende och ni är avundsjuka på dem,visst det är jag med ibland men jag tänker inte trycka ner mig själv för det,jag är nöjd med mitt useende och det är så här jag är född,precis som ni,var nöjda med er själva och sluta jämnföra er med kändisar.
Hayley Williams är en riktigt bra förebild,hon är inte som alla andra som jag skrev tidigare,hon har sjukt bra smak på kläder och passar i allt,hon verkar va skit snäll,hon är söt och verkar vara skit rolig och är alltid glad,HayleyHappy som min kompis har börjat säga.
Om man tänker så här:
Kollar man på Paris Hilton ex. så blir man ju skit avundsjuk för att hon är så jävla rik osv.
Men kollar man på Hayley blir man inte avundsjuk alls för hon är precis som en vanlig tjej och lever inte i det där lyxlivet Paris gör,hon bor fan oftast i en jävla buss fullt med killar lixom? fattar ni vad jag menar?
Ända saken jag är avundsjuk på med Hayley är att hon får jobba med typ jordens snyggaste killar,vaarje dag!

Kommentarer
Postat av: sam

Hayley Williams är också min förebild, hon är såå super snäll och söt!

Älskar allt i henne, ahah vi är lika långa, äntligen någon som är kort som mig xD

och hennes stil är super fin! älskar hennes hår och avgudar hennes röst, paramore är fan de bästa!

Älskar dem alla, och ja taylor är super sööt!

:)

2009-12-12 @ 21:42:57
URL: http://oneoftheboysx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0