Julafton!

Igår var det ju julafton som alla nog vet.
Iår visste jag att jag inte skulle få många klappar eftersom jag fick min system i födelsedags present.
Men jag fick faktiskt ganska mkt,iaf det jag ville ha.
Min julafton var helt okej,saknade bara Pappa,Kevin och Rebecka som fan men annars var det jätte mysigt.
Tommy,Lisa och Anja kom över och åt middag med oss och kolla på kalle och så kom tomten.
Jag fick:
Rosa mjukis dress.
Senaste harry potter filmen
Män som hatar kvinnor boken
Flickan som lekte med elden boken
Luftskottet som sprängdes boken
Carolina Gynning's nya parfym Go Girl
rosa morgonrock
skvaller tidning
tuggummi
kofta
strumpor
trisslott

Hur var er julafton?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0