Måndag&Tisdag i ett inlägg.

Sätt på den här grymt sköna låten,Paramore-Misguided Ghosts medans du läser min blogg. ♥

Måndag:
Hade sovmorgon till 09.40 och började med Svenska,redovisade min bok Mer än ögat ser av Melissa Marr och det gick ju åt helvete,när jag skulle gå upp och redovisa så kändes det inte så farligt men sen när jag stod där höll jag på dö nästan och så skulle jag förklara boken på ett bra sätt och det lätt ju bara löjligt,alver,älvor och Sommarkungar och blabla....haha! Men sen hade vi Medicinsk grundkurs och eftersom jag inte kommer ihåg nada från den lektionen mååste den ha varit tråkig. Lunch sen och det var äcklig mat,vårrullar men det funkade faktiskt,åt massor men det var nog mest för jag var så jäävla hungrig,har inte mått bra dom här dagarna faktiskt hade feber och förkyld. På engelskan hade vi test,gick åt helvete för jag suuuger på hörförståelse,fy fy fy!
Och sist hade vi idrott och det var kul faktiskt,asså det är heelt sjukt,Mikaela Åström gillar idrott?
Men Kenneth är sjukt bra lärare jämnfört med dom man hade i Broängen,mkt roligare lektioner.


Tisdag: Hade ingen lust alls att gå till skolan idag,försov mig dessutom så jag fick slänga i mig en macka och slänga på lite smink sen dra,jag och Martina var inte så happy happy idag,ingen av oss mådde direkt bra och vi var trötta och tjuriga,hade matte på morgonen och vi hade prov,eller en tävling och man skulle sitta två och två och så skulle man räkna ut och sen skulle man rätta åt varandra och jag bah satt där som en looser och fick damp och Ramin bah garva åt mig,höhö. Men ärliiigt jag fick fan Darling och han är ju värsta matte snillet,snällt att jag fick va med honom då? blääh. Fick iaf 10p av ?.....
Sen hade vi Medicin och jag satt och jobbade flittigt med vår uppgift som skulle vart inne för en vecka sen,hahah så osmart,men nu är den klar ska bara skrivas rent.
Juste idag var ju nån sån där Nobel kille i vår skola,han som vann nåt pris,Jossan sa att det var för att han har uppfunnit ett botemedel för canser? alla tyckte det var as coolt,jag tyckte det bara var coolt för att han var från USA,haha typiskt mig tyyp.
På Mentors tiden fick vi skäll av våra lärare,vi är typ en "Problem klass" vi får alltid klagomål,vi skiter att gå på lektioner,vi är inte tysta osv...BULL SHIT! asså jag blir så fuucking arg,dom behandlar OP linjen så jäävla dåligt,som vi är mindre värda typ,gaah får damp,vill byta skola och linje känns som jag valt heelt fel,jag vill gå foto,ångra mig enormt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0