Matte Prov.

Usch hade glömmt att ställa klockan så vaknade 20 över och bussen gick 37,fick springa upp och klä på mig,hann inte sminka mig ens,hemskt!
Hade matte prov på morgonen och det gick antagligen åt helvete,hoppas jag får åtminstonde G.
Sen som tur var hade vi ingen medicin så vi fick mer tid på oss att göra provet,åt lunch sen och det blev chicken macnugets(?) Arbetsmiljö hade vi sen och vi pratade mest om våra artiklar vi hade valt i olika grupper,jag och Mimmi valde "Bullrig arbetsmiljö i skolan" så skulle man typ berätta varför detta påverkar arbetsmiljön och så.
Sen slutade vi,jag,Martina och Mimmi gick ner till stationen och tog tåget,sen gick jag hem från tumba,känner mig lite duktig nu. Kom hem och släppte ut hundarna på tomten och hämtade kameran och fota vackra snön,bilder kommer snart upp på bloggen. Gick in sen och tog en evighets dusch och satte mig sen framför datan och drack varm choklad och kollade på Dirty Dancing 2.
http://www.posters555.com/pictures/Diego-Luna-picture-Z1G126142_b.jpg Diego Luna spelar Xavier. muums!
http://driedroses.files.wordpress.com/2009/04/dirty-dancing-2.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0