Natt bloggning.

Eftersom jag inte har tillgång till data varje dag så kan jag inte blogga hela tiden,men nu somna min syrra så då haffa jag datan dirrekt,öhm idag har jag inte gjort mkt alls,låg i sängen från kl 11.00-13.00 och bara lyssna på Paramore,grät lite för jag vill bara tillbaka! och läste min fantastiska bok som Evelina tipsa om.
Sen gick jag upp,bäddade min säng och så kom farmor och mormor för att fira mamma,sen gick jag upp igen och fortsatte läsa och lyssna på musik.
Följde med och handla sen och hjälpte till med maten,faaitas blev det till middag,sjukt gött men kunde vart starkare,men men...Kollade på en serie med family,Tusenbröder vet ni vad det är?
Sen var det nån film med Sandra Bulock(?) och nu ska jag gå o lägga mig o se Flickan som lekte med elden.
Så good natt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0