♥♥Paramore 30/11-09♥♥

Sitter och lyssnar på live låtar från Paramore konserten och jag bokstavligen gråter och typ hyperventilerar.
Jag vill bara tillbaka,spola tillbaka hela dagen. Köade från kl.1 så jag frös som fan säger jag bara, men fy fan va värt det var. Asså när Josh och Hayley kom fram på scenen,jag doog! Och när jag såg Taylor för första gången,jag fick en tår i ögat. Hörde ni nån skricka Taylor,öhm ja då kan de ha vart jag,haha!
Typ alla kolla på mig och höll för öronen,lite kul faktiskt,jag bah flippa ut tootalt.
Ni kommer att få se bilder och videos rätt så ofta nu asså,så ni vet!
Juuste Hayley körde sin "HEY JOSH!!" man dog ju lite då,Hayley hade sin gryyymmmt coola mikrofon.
Och när hon skeck "TAYLOR,TAYLOR,TAYLOR!" jag börja seriöst gråta och medans försöka skrika Taylor,åhhhh han är så fiiiiin!!!!♥
Jag&Jossan i kön

Paper Route♥

Hayley

















Det där är 11 bilder av 100,haha. TAAAAAAAAYLOR!!!!!!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0