Snöbollskrig.

Hade ju inte datan igår så tänkte skriva lite vad vi gjorde igår.
Jag vaknade,läste lite och somnade igen osv. hade krig en stund med syrran också och jag vann så klart,gick upp runt kl. två
Gjorde inte så mkt på dagen igentligen,kolla på Anna Ankas jul sen gick vi alla ut och gjorde snölycktor och hade snöbollskrig,hahah så jävla kul förutom att jag vart mullad av moster och Felicia.
Fick sjukt bästa fullträffar på moster i naken och fejjan,haha jag typ doog!
Sen gick alla tjejer på Erik,fick fullträff på honom också,mohahaha.
När vi kom in så satte vi oss ner och spela passant som jag nu har blivit beroende av,har slagit rekord,fick fem kort kvar,yay!
Så vi satt och spela kort och löste korsord och lyssna på massa musik till kl.12 på natten,höhö.
Nu ska vi snart äta middag.
Miss You!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0