Horrsten!

Sry för dålig uppdatering i går,var ute på sjön med family och kom hem ganska sent.
Vi var på Horrsten ett place i skärgården,Erik och några andra har ett hus därute,så vi är ganska ofta där.
Jag mamma och becca gick på promis,tog massa fina bilder som ni sen får se nån gång.
Jag&Becca badade i kärringbrantet(?) asså det är ett jätte fint badställe,det är som ett skit stort badkar,kan lägga upp en bild sen. fikade sen och killarna jobbade utanför huset,det var Tommy och hans polare+pappa&ERik som jobbade.
Åkte hem sen,åt middag sen gick alla och la sig. Pratade med my BFF igår,Sara. Hon ska kaaanske komma ut till mig idag,så myys!
Harö Dagen på lördag,boyz boyz Boyz! haha.
Nu ska jag läsa lite skvaller på Celebuzz,älskar sidan.
Puss&Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0