Ingen Design ännu men det kommer!

Jag sa ju att jag skulle få in en design igår,men det blev inte så,men va lugna den är på väg.
Igår kom man ju till landet,åt middag och sånt,hände inget mer den dagen,satt och kolla på Beck med bara familjen i vårat söta lilla hus,åt sockerärtor,körsbär,godis och cola,love it!
Idag har det ju faktiskt varit olika typer av väder,ena sekunden är det stekhet och andra sekunden är det regn.
Jag och becca låg på vår flotte långt ut i vattnet och sola,lyssna på music och läste,haha alla som åkte förbi kollade på oss,konstigt lixom.
När det regna satt vi inne och snacka massa minnen och sånt,garva som fan gjorde vi. Nu lagar dom vuxna mat,Lasange och chokladpudding till efterrätt,min favvo!
Har inge mer att säga nu,kanske senare.
Pussen.

Slänger in en bild på Hollywood's framtida par,är dom inte sjuukt söta ihop?
jag typ spricker av glädje om det blir dom
.
  Megan Fox&Shia Labeouf från Transformers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0