TheFanpire,bästa namnet.

Har inte hänt något intressant idag som jag kan berätta om,städade rummet och var med Becka en stund,var ute ganska länge och sen drog vi hem till mig och kolla på Hancook(?) hon drog sen så jag kolla klart och såg Blade sen,älskar dom filmerna,är galen i vampyrer&Varulvar så om ni vet nån bra film,serie? säg till då. Förutom Twilight och Underworld,för dom har jag redan sett och jag ääälskaaar dom,haha!
Juste på Twilight bloggen går det uppåt kan jag säga,66 besökare igår,så himla glad jag blev. Fast högsta är faktiskt run 90-100,går upp och ner varje dag,har stått på runt 30 varje dag, men inte igår.
Tack alla läsare,älskar er!


Typ så ser vår header ut,fin va? :)
klicka på bilden för att komma till vår sjukt fina twilightblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0