Det som har hänt....

fortfarande ingen design,skit kul!
Nu ska jag berätta om mina senaste dagar.
Lördag: Jag och sara vaknade kanske runt 10 kanske,gick upp och chillade runt lite,gick upp sen och fixade oss sjukt fina till Harö Dagen. När vi kom dit satt vi lite och snackade,gick runt mest. Såg desutom Viktor&Felix,så jävla heta!
Det är två brorsor som bor i byn,granne till mig kan man säga.
Men dom drog typ as snabbt så sara hann inte se dom,typiskt!
Men sen gick vi på loppis,köpte en heel box med massa parfymer för 50kr och fotprodukter,pappa betala.
Men sen drog vi hem till Oskar och kollade på valparna,satt där och myste med dom ett tag sen drog vi tillbaka,jag och sara åkte hem för att byta om till lite varmare kläder.
Ska förklara lite kort vad Harö Dagen är för er som inte fattar, Det är en dag där alla samlas vid Harö Livs,Erik&Mormor säljer massa god mat på dagen,det är tävlingar och loppmarknad,senare på kvällen säljs det kött med potatissallad,alla pengar(nästan) går till Sjöräddningen.
Hoppas ni förstod :)
Men ja,sen blev det kväller och några drog hem till oss,Bjurfors och Sanna&Martin+några som bodde hos oss med båtar
Så vi satt och åt massa god mat och snackade,sen drog vi 'barn' ut och körde kurragömma,så sjukt läskigt i mörkret asså. Sen såg vi film,sen soova! Det var min lördag.

Söndag: Vi gjorde inte mycket alls,låg och sov skit länge,åt frukost,kollade på Wedding Planers och typ inget mer.
På kvällen när alla vuxna gått oc lagt sig satt vi 'barn' nere hos Becca&Kevin och spelade kort och hade sjukt mysigt.

Måndag: Hände inte så mycket här heller. Jag,Sara,Becca och Flissan drog till Träsket,ett badställe i byn,så vi badade och hade as kul,bilder kommer!
Juuste när jag låg vid kanten av berget såg jag något sticka upp ur vattnet,exxakt bredvid mig!
Trodde det var en pinne först,sen såg jag två svarta ögon och när jag kollade i vattnet hade den svans,jag typ släängde mig bakåt i vattnet och skreck: ORM!  så klart trodde ingen på mig men sen fick jag dom att fatta,så vi typ simmade as långt ut,iaf jag! sen försvann den in i buskarna,så jääävla läskigt.
Tisdag: Saras sista dag här ute :(
Vi drog och handlade massa mat och glass,satt och löste korsord ganska länge,kom jätte långt!
Kom en helikopter också idag,hade hänt något med en gammal dam,så vi satt alla på bryggan och undrade vad som hade hänt,verkade inte vara nå allvarligt för dom hade inte bråttom därifrån,men men.
Sen typ runt 17 skulle sara åka,so sad!
Juste Sara du glömde dina mobil högtalare här ute,så du vet! tar med mig dom hem :)
Onsdag: Drog till Sandhamn idag,käkade lurre och gick runt i affärer,köpte en Sandhamn tröja som gick på 600 kr,hehe!
Såg typ 1000 snygga killar,Sandhamn är fan himlen för tjejer asså,haha!
Juste en kille hade en sjukt bäst mössa,stod Bad Hair Day,sån ska man ha jue.
Åkte hem sen,hade lite bråttom,kom hem vid 4 och alla gäster skulle komma 6,haha.
Så alla fick hjälpa till att laga maten och duka. Gästerna var,Sanna&Martin+Sofia,Janne&Eva+Oskar och Mosters kille Jonas,var as trevligt,vi 'barn' spelade kort och körde kurragöma i mörkret,tog gräsklipparn och ristade in ett M på gräsmattan,kommer få skäll sen,haha!
Sen såg vi The Grudge,såg inte klart hela för våra dumma,fulla föräldrar stängde av hela strömmen i vårt hus,så det blev kollsvaart i huset,jag satt och höll för öronen och typ halvböla,hahah!
Hände inte så mycket mer den kvällen,satt ute med Oskar(O.B) och snacka film.
Puss på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0