Brunch

Heej alla små söta troll!
Idag har jag inte gjort mycket alls,legat länge i sängen,ätit frulle och vart på datan,är klar med alla bilder nu,kanske 10 bilder kvar som ska in på facebook.
Men nu ska jag skriva om liiite mer intressantare.
I fredas så var man hos Bjurfors och åt brunch,massa god mat asså!
Och så var det massa andra männiksor där,några man kände och inte kände.
Haha det var en polare till Oskar där,Tobias heter han. Vi har träffats förut och jag var ganska vild då.öhm...vi var små!
Jag rev honom ganska rigält(ursäkta stavningen)på ryggen,han börja till och med blöda!
Hoppas han inte kände igen mig bara,fy!
Men på dagen så satt vi mest vid alla puppies,så söta!
Sen drog vi ner och bada på deras strand,sen kom Tobbe och O.B och hade en boll som vi alla fightades om,4 tjejer mot 2 killar,vi förlorade haha!
Men några gånger fick vi fan tag i den,sen gick det över till sandkrig. Eller jag och Tobbe hade det medans dom andra fortsatte med bollen,har fortfarande sand i håret,kul!
Sen skulle Tobbe och hans familj hem,så vi andra satt och spela kort ett tag.
Senare gick jag in till Oskar och pappa,där Oskar spelade gitarr, han spelade massa låtar för mig ex. Enrigue Iglesias-Hero och Jason Mraz-I'm Yours.
På kvällen blev det nakenbad och bastu,så himla nice!
Dansade på bryggan hela natten lång,sen åt vi fylle middag,haha! korv.
Alla satt och snackade om olika saker,Megan Fox,Twilight,Pride och massa annat....
Kvällen var bäst,så är det bara!

Lördag: alla vuxna drog på restaurang och åt,vi ungdomar var hemma själva och Oskar kom över,vi kollade på Music and lyrics,åt tacos sen,trevligt!
Drog till affären sen där det var musik och såldes massa mat,mys!
Men vi drog hem lika snabbt som vi kom,Oskar fick bära mig för det var så mycket myrror överallt,han är så jävla stark som om jag vore en fjäder typ!
Sen drog vi till ett badställe,skit fint där!
sandstrand och så finns det ett berg som det är en gropp i,som ett badkar,skit coolt!
'lekte' en stund i vattnet och så och sen drog vi.
Sen mitt ute i vattnet sa vi alla hej då till O.B för det var sista kvällen ihop,ville gråta nästan.
Kom hem,satt med familjen och kolla på Doom,när filmen var slut gick jag och syster ner till Båthuset och åt tacos,haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0