16 År.

Igår fyllde man sexton år,fick många gratulationer,men inte från den jag hade velat ha ett grattis från mest,jäjä jag överlever. Fick inte så mkt igår för jag ska ju få en kamera för typ 5000 kr.
Men fick presenter av min syster som hon hade gjort och så fick jag pengar av Becka,so sweet!
Kolla på Idol sen,sjuuuukt dåligt att Eddie åkte ut! fy fan,asså Reza kan fan inte ens prata svenska eller sjunga på engelska? daaah?!
Jag och syrran kolla på G.I Joe:The Rise Of The Cobra. Sjukt bra,i början var den lite överdriven,men sen vart det bara coolare och coolare,Chaning Tatum♥
Sen kolla jag på The Hills till 3 på natten sen somna jag,idag har Farmor varit här och grattat mig sen kom moster och kusinerna,vi fikade en massa och så. Sen har pappa lurat mig,han sa att jag skulle få kameran på måndag,men fick den idag. Asså fy faaan va fin den är! Trodde dom lurade mig först för lådan var skit stor lixom,så jag trodde först att det bara var en tom kartong,men nej det var det inte!
Ehm snart ska man ut med tjejorna,så vi hörrs sen!♥
http://static.reelmovienews.com/images/gallery/duke-gi-joe.jpg
Yummie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0