Brev.

vet ni vad jag ska göra? (a)
Jag ska skicka brev till The Cast i New Moon.
Dom jag ska skicka till är(dom viktigaste först):

  • Kellan Lutz
  • Bronson Pelletier
  • Ashley Greene
  • Peter Facinelli
  • Boo Boo Stewart
  • Elizabeth Reaser
  • Nikki Reed
  • Alex Meraz
  • Chaske Spencer
  • Michael Sheen
  • Charlie Bewley
  • Jamie Bower
  • Jackson Rathbone
  • Kiowa Gordon
  • Rachelle Lefevre
  • Edi Gathegi
  • Billy Burke
  • Michael Welch
Inte alla samtidigt,men först till Kellan,Ashley och Bronson♥
Sist Taylor Lautner,Kristen Stewart och Robert Pattinson,det är svårare att få svar av dom.

Åh föresten,har ni sett några tidingar med bilder på nån av dessa,skriv till mig då,måste ha bilder som jag kan be att dom kan skriva autograf på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0