Dåligt humör

Min design vart ju helt cp,kul!
Jag har inge humör för att göra något alls just nu,alla iritterar mig bara och därför beter jag mig som en bitch på msn så alla vet. Orkar inte skriva heller. Men skriver ändå.
I lördags var jag och tjejerna ute,mkt mkt trevligt. Drog hem till mig och myste galet framför en skräckis,den var bajs läskig,usch! Sen gick vi ut och skrämde upp varandra,becka berättade om att en kille hade stått framför henne och lyst henne i ögonen med nån grön lampa och hade gjort nå läskiga ljud,tror ni vi vart rädda eller?
Big yes,vi bah sprang tillbaka och skrek. Ah sen hände det massa andra saker men pallar inte berätta allt.
Mysig kväll vare,jag och Sara drog hem till henne och hämta saker sen sov hon hos mig,vi gjorde inte så mycket vi somna typ efter en stund. Sen på söndan satt vi och åt glass med maränger och kolla på tv.
Så hej då,vart ännu mer på dåligt humör för vårt ljud på datan är heelt fuckat nu asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0