Tom Tits

Hellu bloggen.
Idag är det Onsdag,väldigt kort dag,slutade runt tolv men gick hem till Jossan för vi båda skulle till tandläkaren så jag var hos henne ett tag och kolla på extra matrial av Twilight och massa annat.
Haha när vi stod i hissen i huddinge sjukhus stod vi och snacka ett bra tag,så märkte jag att vi inte rörde på oss,så hade Jossan glömt att trycka på vilken våning vi skulle till,haha fy fan va vi garva.
Träffade Mimmi på sjukhuset oxå,thihi!
Jossan skulle in tidigare och kom ut innan jag skulle in och hon ska få ta ut sin tandställning nästa månad,fedt nice!
Istället fick jag nån rosa plastsak i gommen och nu läspar jag som faan,hemskt!
Pappa,mamma och Flissan försöker att inte garva men dom kan inte.
Imorrn ska OP09A till Tom Tits,börjar dessutom 13.00 men vi ska dra in tidigare för vi ska äta lunch på donken.
Sen hem,göra sig klar,dra ner till Tumba och möta alla andra och sen dra till Midnattsvisningen.
Wiiihuu!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0