Dags för fredagsmys!

Åh fy jag är skit trött,skolan var långtråkig,bild först och gjorde inte ett skit,hatar bild.
Matte sen,ännu värre,min lärare är dum,mycket dum. Lunch sen,fy fan va vidrig mat,den slog nog allt fan.
Typ nå köttfärs som var format till fykanter,höll på spy. Fick Büsras halva pizza,dom som är vegitarianer(?)
får pizza. Sen två lektioner till men dom hände det inget på så ja...
Åkte till Tumba sen och träffa Hanna,vi gick och fika på Take Away och hade väldigt trevligt,snackade om allt möjligt.
Drog hem vid fyra kanske,kände mig lite duktig idag för jag gick ända från skolan till Tullinge Station med Mimmi,sen gick jag från Tumba C. hem.
Juste imorrn ska jag&mamma kolla efter glasögon till mig,LoLz på det,kommer se ut som värsta nörden ever.
Kommer inte alltid ha dom.
Nikon D3000 + 18-55mm objektiv Åhh min beeebis,so beutiful! visst? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0