Lycklig

Min dag har varit heelt underbar!
Slutade 10.40 idag eftersom vår lärare var sjuk,matten dock var en hemsk lektion,min lärare hatar typ mig,han skiter totalt i mig. Bad om hjälp minst 16 gånger och han titta bara på mig och sen gick han till nån annan som behövde hjälp,snacka om dissa?! så jag slängde ihop fittböckerna och la mig ner och sov.
Usch hatar honom nu.
Lunchen var ju god faktiskt,nå biff aktigt med potatisklyfter och beasås.
Kom hem,satte mig vid datan,har lärt mig massor om blogg design nu,är sjukt stolt,haha!
Sen fick jag reda på att en brud hade beställt biljetter till New Moon och då fick jag damp,skrev till Jossan och hon gick in direkt och bokade åt oss,200kr men det är det fan värt.
Nu ska jag pröva göra en design,ska vi se hur det går,haha!
Adiós♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0