Saknar er!

Fick nyss ett sms av Sara där det stod:"Jag Saknar dig! <3"
fick tårar direkt,saknar verkligen henne,min bästa vän som jag knappt träffar längre.
Det går inte med ord att förklara hur mkt man kan sakna en person så mycket.
Och Carro,Johanna&Becka,helt sjukt!
I broängen var det lixom vi,ca 10år har vi gått tillsammans och så helt plötsligt vare slut.
Hatar att gå ut nian,så mkt tårar den dagen,fy va alla grät.
Kommer ihåg det när tjejerna i MM sjöng en låt och så helt plötsligt börjar alla gråta,så stod vi 4 där och bah kolla på varandra och först börja en gråta och sen alla,haha vi bah stod där och krama om varandra.
Men det var verkligen en hemsk dag det där.
Alla minnen,alla skratt attacker,alla myskvällar? Jag saknar dom,jag saknar er!
Känns som något saknas i min vardag,känns som ett stort hål i min mage när jag tänker på er.
Älskar er,vad som än händer kommer jag alltid älska er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0