Taylor York,my love of life!


Läser hans myspace just nu och vi har massa saker gemensamt :D

*Vi båda är kristna!
*Båda älskar musik
*Båda gillar fint väder
*Han gillar också Jimmy Eat World(dom e gryma!) och båda gillar Kent,huuur coolt är inte det?!
*Hans favorit serie är LOST,omg?! min med,men får inte följa det längre -.-
*Och han är singel,thihi!

Plus att jag och Jossan har pratat om våra framtids planer nästan halva dagen igår.
Hon ska gifta sig med Josh Farro och jag ska gifta mig med Taylor York.
Testa att säga Mikaela York på engelska,såå coolt!
Åh tänker inte ens berätta mina planer,tyvärr! ;)
Josh Farro det här är Jossans man ;) Joshua Farro♥

Kommentarer
Postat av: Martina

ni två är ju sjuka ;) <3

2009-10-29 @ 20:29:52
Postat av: Martina

ni två är ju sjuka ;) <3

2009-10-29 @ 20:30:08
Postat av: evelina

Men det är ju samma sak som att jag planerar min framtid med Kiowa :D HAHA! :)

2009-10-31 @ 19:10:36
URL: http://evelinaoeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0