--------------

Usch jag är på sjukt dåligt humör!
det går sämst för Thefanpire,statestiken går bara neråt för varje jävla dag,suger verkligen!
Min design är inte fin längre,för mkt djur p¨å,ser ju fan ut som en djurblogg?!
Jag har sjukt ont i huvudet.
Jag är arg för att vi inte åkte till Öland i sommras,om vi hade gjort det hade jag fått träffa honom!
Jag vill ha november,NU!
Jag vill ha fler läsare men venne hur jag ska få fler,skriver ju nästan om allt,kändiar,olika tips,bilder....?
Åh jag ska nog gå lägga mig och dö en stund.
hej då!

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar : ja, det får du.... :) Det är inte jag som har skrivit det. Men du får gärna länka till min blogg, haha :)

2009-10-01 @ 11:36:11
URL: http://vintertystnad.blogg.se/
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S - FOTOBLOGG

det kommer bättre tider... ;) vad har du gjort i dag ;)

2009-10-01 @ 19:06:55
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0