CP bussar

Började 08.10 idag och slutade runt 12,så nice!
Bara att bussarna vid skolan är så sjukt cp.
Så satt i en halvtimme och vänta. Satt med Jocke på bussen,så länge sen vi träffades,går ju i samma skola jag vet!
Men vi har olika raster hela tiden. Usch känns som det är en hel jävla lista på människor jag måste träffa asså.
Vill ha en tjejkväll med brudsen,ha en kväll med Jocke,Robin,Karin. Vill träffa Jessica,ha en myskväll med Thess.
Göra något med Matte. Asså det är helt sjukt!
Sen satt jag med Jocke&Tobbe en stund i Centrum eftersom bussarna var cp där med.
Den hör helgen ska jag till landet,igeen. Vi ska strö Margit med vinden ute på havet,kommer bli fint tror jag.
Helgen efter det då ska jag hem till Faster&Micke och bo där hela helgen,iiiii jag längtar!
Nada mer att säga,jo gå in och rösta på vår Twilight blogg,plzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0