Jasmine's Fan Fic

Åhh jag kan inte sluta gråta,följer Jasmines Fan Fic(Ni kanske har märkt att jag älskar Fan Fic)
Men den här är så ruskigt bra,just nu kan jag inte sluta gråta för det är ett riktigt hemskt kapitel jag läser nu.
Men ni borde verkligen ta och läsa den,den är spännande,rolig,romantisk...

Prolog

"Kom igen, Nessie!" skrek Andy, en av lagkamraterna i basketlaget. Efter att i hög fart sprungit förbi fyra motstånare och lurat av dem bollen tog jag tre steg och satte den mitt i korgen. Jublet steg och jag var dagens hjälte, Forks bästa basketspelare hade ännu en gång tagit hem segern. Alla i laget och de som hejade på läktaren jublade fortfarande, tjöt av lycka.
"Riktigt bra gjort Nessie!" sa Andy under tiden han gav mig en klapp på axeln.
"Ja, grymt jobbat!" utbrast Jilly och kramade min andra axel. Folk överröste mig med komplimanger. Motståndarna stod på andra sidan planen med sura miner, de var långt ifrån glada och jag delade deras olycka. Jag hade alltid älskat basket, men varenda gång jag lurade av någon bollen och varje gång jag gjorde mål kände jag samma sak - jag kände mig som en fuskare. Jag var annorlunda, snabbheten och styrkan .. Det var inte rättvist mot de andra. Efter varje match funderade jag hur allt hade slutat om jag bara hade varit människa. Jag var förvisso till hälften människa, men jag var onekligt också till hälften vampyr. I mammas och pappas ögon var jag unik, det sa de alltid. Men i mina egna ögon, så var jag ett missfoster.

 

Åhh jag vill ha fler kapitel!

God Natt♥


Kommentarer
Postat av: whenthesunshines

åhhh, jag älskar också hennes fan fic:) just nu sitter jag och läser en fan fic som heter Faced Up, finns på www.fanfiction.net

2009-09-27 @ 16:47:34
URL: http://whenthesunshines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0