Nu vet ni...

Många har frågat varför jag har en segelbåt och två katter på min header.
Nu ska jag förklara varför kära läsare.
Första bilden är på mig,andra är på en segelbåt den har jag för att jag bara älskar bilden,jag har fotat den och fått ganska mycket beröm för den. Men sen älskar jag att segla,dock gör jag inte det så ofta,kanske följer med vänner och så,så himla mysigt ju!
Tredje och fjärde bilden är på min katt Tequila,sjukt coolt namn va? ;)
Men hon är min ögonsten,bokstavligen. Jag älskar henne så sjukt mkt! Fjärde bilden är på henne som bebis.

Så nu vet ni,puss!♥

Kommentarer
Postat av: fröken elin

förstår det!:D

2009-09-24 @ 17:11:34
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0