Tiiisdag!

Hey cuuties!♥
Nu ska jag berätta lite om min dag i Tullinge Gymnasium,okej det där lät bah så gay!
Men först hade vi matte som var fedt boring,hade nå prov där vi skulle diskutera i grupp,kom med Cissi&Büsra och vi hete gurkorna. Ehm sen hade vi ju Medicinsk grundkurs och då skrev vi mest så det hände inget speciellt där.
Engelska sen och på rasten inan förhörde Mimmi,Martina&Jossan mig och det var lite komiskt ska jag säga,hahah!
Ni förklarade ju skiiit bra brudar*host* nej nu va jag elak.(a)
Men det gick bra på läxförhöret. Lurre sen och det var bläfisk,konstigt lixom!
Efter lunch hade vi Mentors tid och vår lärare Britt Marie var ju en surkärring som vanligt,förstörde allt roligt.
sweedish sen och då intervjua vi varandra och lite sånt,vi ska sen ut och intervjua andra och då måste vi ha bra frågor osv. Vård och omsorgsarbete sen med surkärringen,jag och Jossan kunde absolut inte konsentrera oss,Jossan satt och pilla i mitt hår med en penna,skit skönt vare och så garvade vi,sen vi märkte hur Britt-Marie kolla på oss och då vart vi tysta. Vi var så jävla trötta att vi garvade sjukt mkt.
Hahah när vi slutade.
Jag:Ska vi vänta på Thess vid bussen eller här?
Mimmi:Vem?
Jag:Vem?
sen typ dog vi av garv.
Nu pallar jag inte skriva mer,så bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0