Friday Night.

Innan vi drog till Hanna så var jag och Sara i stan och shoppa,hade presentkort på bokia så jag passade på att köpa Lauren Conrad's bok L.A Candy så vi får väl se hur det går.
Köpte mascara,solglasögon,en tröja och en present till Hanna.
Fick skiit bråttom hem sen för at fixa oss och äta sen tagga vi hem till Hanna.
Träffade massa människor som man inte hade träffat på sjuukt länge och så träffade man andra som man inte ens ville träffa,usch!
aja nog om det,jag har dessutom tappat rösten,jag kan knappt prata! Pallar jag så ska jag spela in min störda röst så får ni höra,inte ens min syster hörde vem det var när hon ringde.
Nu ska jag checka in facebook och sen blire nån film som man kan somna till.
Puss på rumpaan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0