Bada.Fika.Sara.Myskväll.Victor♥

Idag var egentligen den första skoldagen(med lektioner och allt). Hade sovmorgon till halv 10 typ och vi skulle till badhuset och simma och träna livräddning,som om man inte har gjort det där typ 50 gånger innan?
Simmade iallafall 21 längder och sen var jag tvungen och gå upp,snacka om bäst vah.
Sen drog jag hem för hade inga lektioner,dom andra drog till skolan för dom hade matte,thihi. Drof till Tumba C och träffa Sara och vi köpte två ringar som vi ska dela på,lägger upp bilder sen(skiiit snygga!)
Så ena helgen har jag den 'coola' och hon har den 'söta' sen efter en vecka byter vi,hhaha dör åt oss!
Sen fikade och satt och snacka om allt möjligt. Sen träffade vi Sofie som skulle växla pengar,helvete va länge sen man träffa henne. Sen träffa vi Jossan och Martina vid bussarna,haha garva lite åt dom där av en anledning.
Seeen träffa man sötnosen Johanna på bussen och hon hade världens finaste väska! jag överdriver inte,den var ursnygg! Drog hem till Sara sen och kolla på Hell's Kitchen och åt hennes mammas goda kakor.
Drog hem sen och chilla i mitt rum,middag sen och sen drog jag snabbt till Victor.
Vi låg och kollade på Dawn of the Dead och sen såg vi Fight Club som inte var så bra enligt mig(a).
Låg och snacka ett tag och sen gick vi ut och satte oss i en stor gunga och låg där och snacka jävligt länge om allt möjligt,tog sen bussen hem och nu sitter jag här,redo att gå och lägga mig.
Och Victor läser du detta nu,innan imorgon bitti....Väck mig inte!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0