Död.

Är helt död! fick ett sms av Sara runt 12 och fråga om jag var vaken och jag måste ha somnat om direkt efter det för sen ringde hon runt ett och då låg jag och sov,hahha.
Gick upp och prata lite med henne om igår och vad hon hade gjort,hon hade tappat sin jävla mobil på bussen men nån hade tagit upp den och ringt Saras mamma så dom var och hämta den idag,klaaantigt Sara!
Gick ner sen och då var både min Moster,Faster och kusin här så satte mig och snacka lite med dem.
Nu sitter jag här vid datan och ska skriva klart det här inlägget och sen ska jag storstäda mitt jävla dumma rum.
Felicia och kusin drog till Skäris med sina fjortis jackor som dom fick idag,ni vet dom där collage jackorna som alla har,guud!
Vaaad händer ikväll dåe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0