Filmrecensioner.

The Runaways: Den var heelt okej. Blev bara lite långtråkig till slut.

Älskar Dakota och Kristen i den här filmen.

Speciellt när Dakota ska sjunga Cherry Bomb,tjejen kan ju sjunga!

 

 































Sex and the City 2: Jag tyckte den var skit bra! Kan inte riktigt säga om jag tycker den var lika bra som den första?. Men nackdelen var att den var för lång så man höll ju på att somna i soffan så det är ingen film jag skulle vilja se på bio om man säger så.
En sak är säker...jag ÄLSKAR kläderna! omg.♥

Predators: Älskar filmen! den var ju inte lika bra som andra filmen men den här var skit cool. Ett helt gäng med människor som är på den där ön med massa Predators,gosh den var skit spännande.
Ni alla borde se den!
Rekomenderar den stark.
Sen älskar jag Adrien Brody! han är så gryym skådespelare,alla filmer jag har sett med honom har jag älskat.


Dawn of the Dead: Har ju sett filmen förut men ah den är faktiskt jävligt bra!
Sen en fråga till alla läsare som ni kan kolla upp,visst är inte Mekhi Phifer med i Grey's Anathomy?
Hahah jag lovar att han inte är med där! däremot är han med i 8 Mile och Honey.
Men iaf,DOTD är riktigt bra och jag älskar filmer med zombies!


Fight Club: Nja den var inte min typ av film,tyväär!
Inte ens Brad Pitt kunde göra den bra. Den gick ju att kolla på men njaa.
Sen iof följde jag inte med i hela filmen för vi låg ju typ och snacka genom hela filmen så fattade inte allt.
Den var liiite konstig asså. Men jag älskar Edward Norton,han är en riktigt bra skådis.


Pride and Glory: Ja jag var tvungen att tipsa om den här filmen bara för att det är Edward Norton,han är ju så grym! och Pride and Glory är riiktigt bra,brukar inte gilla såna filmer men den här var faktiskt ruskig bra!
Sen är ju Colin Farrell med och det säger ju allt eller hur? ;)
Men den borde du se Victor om du gillar Edward Norton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0