Filmrecensioner.

VALHALLA RISING: En av dom sämsta filmerna jag någonsin har sett i mitt liv,och jag har sett många!
Man kan tro att den är bra,men låt er inte luras,en riktig B film. Man tycker att den ska vara riktigt bra eftersom Mads Mikkelsen är med som är mest känd från King Arthur.
Grymt besviken!


STAR TREK:
Inte min typ av film egentligen,men det kändes som man var tvungen att kolla på den.
Jaah den var väl helt okej faktiskt,finns inte så mycket mer att säga?
Den kunde ha varit bättre. Nakdelen var att det var fööör lite kärlek i filmen,eller det var kärlek mellan två personer men det var inte dem jag tyckte skulle va tillsammans.
Aja filmen får 4 av 5.



CHLOE: Riiktigt skum film asså! Den var bra men samtidigt så himla konstig så den var svår att bestämma om man gillade den eller inte. Men den får 3 av 5 av mig eftersom det var bra skådisar med och jag gillar historien.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0