fy fan

Bio igår,det blev Predators med Pappa,Syster och kusiner. Det var riktigt mys.
Tidigare var man hemma hos gammel mormor och åt sallad från robbans till lurre,trevlans trevlans.
Efter bion drog jag hem och hämta mina grejor och drog hem till Jossan.
Vi såg The Runaways och Sex and The City 2 och dom var faktiskt ganska bra. Sen skulle Martina hem så vi följde henne hem. När vi hade sett klart SATC satt vi och kolla på sån där kärleks grej på MTV,typ två namn och om man skulle dumpa honom/henne eller inte,mitt&Mimmis namn kom aldrig upp så vi vart typ galna,hahha!
Sen bädda vi ner oss i sängarna och kollade på snygga killar på fejjan.
Vaknade runt 11 och jag drog till tandläkaren,han spände typ bara och fick en  ny tid om två veckor.
Nu sitter jag hemma,depprimerad för skolan börjar på Torsdag och imorrn ska jag göra nåt jävla matte test eftersom jag fick IG på nationella,balle!
Hatar skolan! buuhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0