Sämst!

ojojoj jag är verkligen katastrofal på att blogga!
Jag orkar aldrig att blogga på landet.
Igår var vi alla hos Bjurfors och åt nog världens godaste mat,asså visst det var bara kött med potatis men gaash va gott det var. Och efterrätten ska vi fan inte ens tala om för den var helt otroligt gott,tog minst fyra gånger fan,usch va jag tjocka i mig! Sen hela kvällen hade becca och Sofia min kamera så det blev runt 200 bilder på bara den kvällen och 200 bilder från den kvällen alla var hemma hos oss och åt middag,helt insane va dom fotar,speciellt Sofia ;)
Idag har det regnat hela dagen så har mest legat o slappat och varit inne på datan.
Ligger nu i sängen och bredvid mig har jag Felicia och Rebecka och vi ligger och snackar lite sådär och kollar på scrubs oc h spelar Mall World,love that game!
Nu ska jag avsluta detta inlägg så dt inte blir för långt,byyye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0