Solen sken up!

Idag gick vi upp runt 8,åt frulle och kollade början av Smallville,älskar serien!
Sen drog vi till Möja och kolla på beagle valpar,OMFG! dom var så hiimla söta att jag höll på dö,fick hålla en av dem och den va lika stor som min hand och tassarna var rosa,awww!
Och Lotta är så söt med alla sina valpar,jag vill ha en.
Hoppas jag får en på foder,wiiie.
Sen gick vi på nån sån där delikates båt och köpte olika korvar och skinkor sen åkte vi hem igen.
Satt inne och kolla på Smallville och jag somnade sittande vid dörren,hur det nu gick till? haha
Sen kom solen fram och då åkte vi runt med båten och leta efter vår katt som var borta men vi hittade henne sen som tur va. Sen åt vi en god middag och sen hände det inte så mycket mer.
Imorrn ska det bli bra väder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde titta på TV-serien Dexter, riktigt bra!

2010-08-08 @ 10:07:58
URL: http://grabbenlinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0