Dag 14 – Mitt drömbröllop


Vet att alla flickor drömmer som liten att få gifta sig. Men ärligt talat har jag faktiskt inte tänkt på det så mycket. SJälvklart vill jag gifta mig, ja när jag veerkligen träffat den rätta.
Och jag vill inte gifta mig förns jag är runt 28+ för då är jag ute och reser. Men jag tycker inte giftemål är så himla viktigt,man kan älska varandra ändå,kolla bara på mina föräldrar,dom är inte gifta och dom älskar varandra ändå?
Nej men självklart ska jag gifta mig,nångång!
Dåå vill jag verkligen inte ha en sån där överdriven vit,stor klänning med slöja,najnaj!
Jag ska ha en champagne färgad vanlig klänning,det har jag faktiskt redan bestämt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0