Dag 20 – Min familj




Min famij består av mamma,pappa,syster,hundar och en katt och självklart mig själv.
Pappa och mamma är inte gifta,fråga inte varför men jag själv tror pappa tycker det är lite leskit med bröllop och hela den där saken,haha. Men jag skulle döda för att få se mamma i en fin vit klänning och gå ner för altaret och pappa i fin kostym. Sen behöver ju inte hela tjocka släkten va med.
Jag älskar verkligen min familj mer än nånting annat.
Min mamma kan jag prata med om allt och då menar jag verkligen allt. Har typ inga hemligheter alls för henne. Samma sak med min syster,henne kanske jag till och med säger mer till,speciellt om killar.
Pappa kanske jag inte direkt pratar med om såna saker men vem snacka med sin pappa om killar och allt det där som händer i sitt liv? naah men jag vet ju att han finns där för mig och jag älskar honom för det. Min familj är underbar på alla olika sätt,visst vi bråkar,ganska ofta men vafan vem gör inte det i en familj? man lever med samma personer varje dag,klart man bråkar då? Men oftast är det småbråk som är glömda efter nån timme.
Men jag vill tacka min pappa och mamma för dom har stått ut med mig i alla dessa år,jag har inte direkt varit ett ängla barn,jag kan vara en riiktig B I T C H och det vet jag själv. Och jag vill tacka för att ni har varit där för mig under åren och all lycka ni har spridit er.
Älskar er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0