Dag 5-Typ av killar jag faller för.

hmm svår!
Jag ääälskar killar med kindben,finns nog inget sexigare,nästan snyggare än magrutor...
Sen tänker inte jag så mycket på utseendet för blir man förälskad i nån enligt hur man ser ut,är det verkligen kärlek då? nej tror inte det va.
Men självklart finns det andra saker jag tänker på. Är han rolig? kan han inte garva med mig kan han dra för han måste ha humor,ändå min humor kan va tråkig(heh). Men han ska vara lite halft romantisk,inte för överdrivet. Sen måste han vara snäll och behandla mig på ett bra sätt och absolut inte såra mig vad det än handlar om.
Okej känns lite mer som jag beskriver den perfekta killen än killar jag faller för :P
Men om vi ska gå efter typ av killar,då föredrar jag mörkhåriga,blonda är veeerkligen inte min typ,finns snygga men brunetter är alltid hetare. Stilen kollar jag självklart på också.
Det är som en kille i min skola,han är SKIT snygg men hänger med värsta nördarna och kan klä sig töntigt ibland,men gosh va snygg han är!
Sen "emo killar" eller vad man nu kallar dom kommer jag alltid vara svag för,så sjukt snygga!
Men det är typ det jag kollar på. Kindben,ögon,hårfärg,stil,killar som luktar gott osv.
http://images2.fanpop.com/images/photos/5600000/Oli-Sykes-drop-dead-5674346-354-532.jpghttp://naturalcolors.blogg.se/images/2010/alex-evans_82975024.jpg
Oliver Sykes och Alex Evans är två som är extremt snygga!

Kommentarer
Postat av: sarah

sv: yes sir det var jag! sov inget natten innan, var var där runt halv 7-7 på morgonen kanske och var bland de första i kön. :p

2010-12-02 @ 13:05:15
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0