Dag 6 – Min första kyss


Första gången jag faktiskt nämner det här på bloggen,men det var en sommar flört.
Vi var i Tunisen och det var en kille som jobbade där på hotellet där vi bodde.
Han var skiit snygg och skit snäll,andra dagen vi skulle fika kollade han på mig hela tiden och vi typ småflörta hela tiden,sen höll vi på så ett tag,han gjorde saker till mig av servetter tex.blommor.
Gick förbi mig och sa franska ord i mitt öra.
Sen bjöd han ut mig på en "dejt" och eftersom jag inte fick gå utanför hotellet satt vi och snacka vid hotellet där han jobbade,sen gick vi iväg vid poolen och vi gick där och prata om typ allt? och när jag ska gå avbryter han mig med en kyss och säger "goodnight Mikaela".
Lååter kanske lite smålöjligt? men gosh va romantiskt det var!
Sen var det ju självklart hemskt att säga hejdå till varandra dagen efter när jag skulle hem.
Meer detaljer efter allt det här skriver jag inte,hahah det får bara mina näraste vänner veta,tyvärr!

Kommentarer
Postat av: mimmi

I know I know!!

2010-12-04 @ 11:44:19
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

tack :D

2010-12-04 @ 14:57:26
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0