det är så skönt att man stönar.

sitter i skolan och har håltimme,surt!
Fick sovmorgon till 9 idag,bättre det än börja 08.10 liksom. Hade massage och vi gick typ igenom samma saker som föra gången eftersom vi var bara tre då.
Svenska sen då vi redovisade svenska arbetet,dock var det bara jag och Sandra i vår grupp där så vi fick redovisa utan resten av gruppen. Men det gick bra ändå fasten min röst va cp.
Lunch sen och det vart nån äcklig potatis med köttfärs,vart man ju inte mätt på inte. Omvårdnad sen då sista gruppen redovisa,sen fick vi jobba i grupper med etiken och jag&Mimmi jobbar tillsammans.
På rasten fick vi massage av Jossan och Martina,fan va skönt det var!
Som sagt nu har jag håltimme som varje jävla fredag, sen har vi MSOK då några ska redovisa och så ska vi få reda på våra betyg i det ämnet,hoppas vi får sluta en timme tidigare,orkar verkligen inte gå till 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0