Kladdkakans dag!

Jupp ni kanske har sett på facebook att det är kladdkakans dag idag på facebook?

Det firades med en låång fikastund med Johanna och Sara,riiktigt mysigt!
Vi satt i timmar och snacka om precis allt,känns så skönt att prata med dem asså,man kan verkligen prata om vad som helst. Tog 18.17 bussen hem så åt sen middag när jag kom hem.
Har föresten hittat en tröja jag ska ha på nyår nu,ska köpa den på fredag då jag,sara och johanna ska dra in till stan efter skolan. Innan jag drog och fika med tjejerna hade jag skola,hade sovmorgon till 11.10 och då jobbade vi med våra omvårdnads papper och jag har typ bara två grejer till sen done.
lunch sen och det vart paancakes,dom första jag tog var lite för hårda men sen när jag tog en gång till var dom peerfa! Engelska sen och då redovisa vi i grupperna,det var inte så farligt,nervöst i början men det gick fint. Slutade en halvtimme tidigare,det var inte så himla kul eftersom jag skulle träffa johanna hel.
Men gick först in på inn&finn för Mimmi skulle kolla julklappar till sin broder och mamma. Sen gick jag och träffa Hanna en snabbis,länge sen man träffat bruden♥
Gick runt i centrum as länge sen för Johannas tåg var försenat för nån person hade ramlat och blivit påkörd av tåget,fräänt! Men så jag satte mig och börja läsa en bok i biblan,satt där typ i en timme och sen kom hon till slut,jag visade tröjan jag ska köpa och sen gick vi och satte oss och vänta på Sara som va i huddinge.
Börade kolla i hennes skolkatalog och sen kom Sara. Mysigt värre blev det.
Imorrn är jag ledig,as nice! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0