Måndagar är fanimej hemska!

Hatar måndagar,verkligen haatar dom! så sjukt hemska.
Jag börjar 08.10 med matte och slutar 16.00 med massage.
Idag hade jag matte prov på morgonen och det kändes som det gick bra (a)
Missade luciatåget pågrund av provet men mimmi och dom andra sa att det inte var mycket som jag missa,hade MSOK sen och då såg vi nån aptråkig film som hackade upp sig hela tiden så vi fick inte se klart,jag och Mimmi kunde inte hålla käften,vi satt och snacka genom hela lektionen,upps!
Nej men sen vare lunch och då fick vi gröt,gött!
Engelska sen och då fick vi bara jobba i grupperna men vi var typ klara så spelade uno i omklädningsrummet för det fans ingen plats i cafeterian. Samhälle sen då,vi såg nån film där man fick se hur barn i Kina arbetade med att göra leksaker till Mcdonalds som säljs,fyfan vilket jobb alltså.
Efter dte hade vi massage och då gick vi igenom lite mer ben i kroppen sen fick vi känna efter på kroppen om man hittade ben och muskler osv. Pea min lärare är duktig men faan va han tog i hårt alltså,fick skiit ont i skulderbladet efter.
Fick sluta en timme tidigare typ,kom hem och börja fixa maten och sen tog jag en dusch.
Idaaag är jag fri från läxor(säger vi)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0